Sono fermamente convinta..........che il mio sogno si avvererà...!!!

MyFreeCopyright.com Registered & Protected
Creative Commons License
`` 瑜~..情未了````...♥ · by Lee Shy Yuh is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.

Wednesday, February 15, 2012

My 1st Blog Award : [ Liebster Blog Award ]

Liebster is German and translates to
the English word “dearest”or” favorite”.
It’s meant for up-and-coming blogs with less than "200 followers".
Here are the rules:


* Thanks your Liebster Blog Award presenter on your blog.

* Link back to the blogger who presented the award to you.

* Copy and paste the blog award on your blog.

* Present the Liebster Blog Award to 5 blogs of 200 followers or less who you feel deserve to be noticed. (Some say just 3 or more blogs of less than 200 followers each).
* Let them know they have been chosen by leaving a comment at their blog.

Here I like to share with some of my favourite blogger friends. ^.^


其实心里想颁给的blogger太多,因为很多好朋友都是很用心去写去记录的。
很可惜只能选择5个。
不过因为是传颁的缘故,我觉得那些我例不进来的朋友,
肯定也会被这些例出来的朋友再例出来...
:p

大家一起加油哦!
生活愉快!

谢谢颁发这个奖项给我。

_________________________________________________________________________________

我找不到受宠若惊以外的形容词来形容此刻的心情和感觉!
谢谢 枫。
谢谢枫把这个奖项颁到鱼家来。

鱼从来就没有怎么接触这类传发的奖项。
在这样的虚拟空间里涂涂写写了这么久,这是鱼第一次拿到这样的奖项。

开心的不是因为拿到奖,开心的是因为知道原来背后有人默默地在关注我的文字和图片。
这股关注是一种力量一直默默和遥远的支持!

鱼会一直用心去过生活!
也祝福枫和每一来到鱼的部落格的朋友,心想事成!生活愉快!


6 comments:

  1. 鱼~~~谢谢你!!我也有个奖给你哦~~快快过来我家领奖呗!!
    http://sabrina711.blogspot.com/2012/02/i-versatile-blogger-award.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sabrina 谢谢你也给我颁奖哦!谢谢你呢!
      我这就去领奖!

      Delete
  2. 谢谢你想起了我,才发现我们好久没见面了。呵呵。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你不要这样说...好像在怪我那样。。。 T.T 55555

      Delete
  3. 親愛的~我來了。。。。
    好高興也好感動哦~就像你說的“心裡想頒給的blogger太多了”,沒想到我這個缺乏經營部落格的,還能在你的得獎名單裡出現~
    真的很謝謝你哦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 不用客气哦!
      我亲爱的Careen Chin乡下妹!!!啊哈哈哈~
      快点快点去颁奖咯!

      Delete